Black Knight Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Jo, finns det någon typ adventure mod? jag har aldrig använt mods till nått gta men i dem flesta spelen så e typ allt ändrat. Man får nya uppdrag och vapnen e helt ädnrade hur är det till vice city? Finns det något riktigt bra adventure mode där man gör nya uppdrag och sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Det finns nog inga ännu men jag är ganska säker på att det kommer en hel del coola moddar innom en snar framtid. Dom ända moddarna som finns nu är bara lite små extra grejor som tex bara lägger till några hopp eller nån bro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 Det finns nog inga ännu men jag är ganska säker på att det kommer en hel del coola moddar innom en snar framtid. Dom ända moddarna som finns nu är bara lite små extra grejor som tex bara lägger till några hopp eller nån bro. Japp, Det är bara att vänta ska du se.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts