Misterwhoopee Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Kan någon ge mig en sida där man kan ladda ner den? Här på Gtasajten fungerar det inte ännu, på Gournga står det Under Constraction, och den på GTAzz fungerade inte när jag försökte öppna zip-filen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 är det ingen som kan skriva var jag kan få tag i editorn? Är i desperat behov av att få prova på ett banbygge i GTa2' s texturer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 (redigerad) Det här är den enda baneditorn till GTA2 jag känner till, den är dessutom skapad av DMA Design så den borde fungera. GTA2 Map Editor Edit: Länken finns med på min GTA-sajt, varför kollade du inte där? Redigerad 7 juni, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Det här är den enda baneditorn till GTA2 jag känner till, den är dessutom skapad av DMA Design så den borde fungera. GTA2 Map Editor Edit: Länken finns med på min GTA-sajt, varför kollade du inte där? Han har säkert gjort upp en pakt mot dig bara för ni går(gick) i samma klass, så han vill inte gå in på din sida.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Jaha, då har jag fått arbete för i eftermiddag då :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 8 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Edit: Länken finns med på min GTA-sajt, varför kollade du inte där? (:!!! Oj då, uppenbarligen så tittade jag inte igenom dina länkar så noga... :"> Ska bli kul att se hur banbygge fungerar i tvåan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts