Don Corneo Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 kan göra en wheele i kanske 20 sec, men när jag sedan kollar på stats står det fortfarande 0.00 sec wheelie, var beror detta på? någon som har samma problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 testa att spara efter du gjort den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Kommer det upp något där det står hur lång den blev när du har kört klart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Don Corneo Skrivet 5 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Kommer det upp något där det står hur lång den blev när du har kört klart? nej! hel-wierd.... ska prova att spara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 nej! hel-wierd.... ska prova att spara När du har kört på bakhjulet ett tag och sen släpper ner och kör på 2 hjul så ska det komma upp info om wheelien/stoppien på skärmen. Man måste köra en lite bit för att det ska registrera men det är bara 5-10 sekunder för wheelie och ett par sekunder för stoppie tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Don Corneo Skrivet 5 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 aja...får prova runt lite, tack för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 Så har det vart för mig... Men nu funkar det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Don Corneo Skrivet 6 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 och hur fixade du det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 (redigerad) Jag bara körde några 100 gånger så kom statusen upp.. Redigerad 6 juni, 2003 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Don Corneo Skrivet 6 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 jepp nu k om det upp för mig med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 jepp nu k om det upp för mig med skönt ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts