Arvid Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Här kommer en låt som jag gjort endast genom att använda det simpla programmet Ljudinspelaren. Jag kom inte på nåt bättre namn än technomix1 men döm inte låten efter namnet. Skriv gärna vad ni tycker! DJ Arvid - Technomix1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 (redigerad) HAHA..GO ARVID.. men hur fan gjorde due *edit* så jävla amatöraktigt..snällt menat *edit2* aj, ont i huvet Redigerad 5 juni, 2003 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 HAHA..GO ARVID.. men hur fan gjorde due Jag laddade ner en massa bra trumljud, basljud och effekter, sedan redigerade jag ljuden och satte ihop dem till loopar. Därefter var det bara att mixa ihop looparna till en låt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Har du gjort den med Ljudinspelaren?? Måste ha tagit ett halvår ... PS. Skaffa Dance E-jay DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 techno ejay isåfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 techno ejay isåfall Jag tror att vi har HipHop E-Jay nånstans. Men det är rätt värdelöst, låter bara töntigt när man ska sätta ihop "en text" av de förinspelade ljuden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Jag tror att vi har HipHop E-Jay nånstans. Men det är rätt värdelöst, låter bara töntigt när man ska sätta ihop "en text" av de förinspelade ljuden... ja har också hip-hop ejay, men som sagt det suger... ska fixa techno ejay och de om det är nått att ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Jag har Music Maker 6 och det är sämst... En gång importerade jag en 50 mb stor mp3-fil i programmet för att editera den lite och efteråt hittade jag samma fil omvandlad till en 500 mb stor wav-fil placerad i en av mina privata mappar som inte hade nåt med programmet att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Jag tror att vi har HipHop E-Jay nånstans. Men det är rätt värdelöst, låter bara töntigt när man ska sätta ihop "en text" av de förinspelade ljuden... töntigt va förnamnet..först e d basljud som en normal låt (nästan) sen ba "yo" "c'mon"...låter helt sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts