Henrik Skrivet 18 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2002 Hur ska man göra för att klara det näst sista uppdraget hos Asuka på Shoreside Vale. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 19 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2002 Har du lust att förfriska mitt minne med vad det är för ett uppdrag? Så jag vet hur jag ska hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henrik Skrivet 19 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2002 Jag har redan klarat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA MASTER Skrivet 22 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2002 ja jag kan ett litet knepp när du är på uppdraget S:A:M då ska du inte ta båten bara åka till flygplatsen sno hans plan det har inte avsågade vingar så kan du flyga hur länge du vill bra va=? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
206Oliver Skrivet 23 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2002 Va! FInns det ett plan man kan flyga hur länge som helst?!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts