Joey Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 måste ha hjälp kvikkt... skulle formatera den gammla datorn men det gick inte...dom snackade om nån jävla volym som e används...körde in recovery CD-n för 98 och hela datorn e CP!"!!! hur i helvete kan man formatera när man inte kommer nå vart...2003 laddar men sen startas allt om.. kan man formatera på nått annat sätt?!?!?!?!?!??! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Tryck ut cd-släen, stoppa in en dynamit, tänd på, tryck in den. Allting GARANTERAT raderat. Visserligen får du köpoa ny burk (ev. nytt hus) men det får man räkna med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 5 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Tryck ut cd-släen, stoppa in en dynamit, tänd på, tryck in den. Allting GARANTERAT raderat. Visserligen får du köpoa ny burk (ev. nytt hus) men det får man räkna med. snälla...va lite seriös Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 snälla...va lite seriös Ja, men medge att det där med huset var roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 5 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Ja, men medge att det där med huset var roligt nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 hahahahah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 håller med..va lite seriös..ok att man skämtar..men att datan har pajat är definitivt inget skämt...det är katastrof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Förlåt Joey... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Förlåt Joey... :'( Tror det var mig han menar. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Tror det var mig han menar. :"> Men jag... öh.... skrattade åt det där med huset :"> Förlåt igen, Joey :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Ja men jag tycker det lät skojj det där med huset jag Kunde inte låta bli att skratta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Man kan inte formatera systemdisken (C:\) från windows, det måste man göra i dos. Använd en startdiskett istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 5 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Man kan inte formatera systemdisken (C:\) från windows, det måste man göra i dos. Använd en startdiskett istället. vadå startdiskett??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 (redigerad) En diskett som man kan starta datorn med istallet för att boota den från C:\. Man kan behöva ändra bootinställningarna i bios för att det ska funka Redigerad 5 juni, 2003 av LoneWolF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Du måste starta datorn i dos för att kunna formater hårddisken som windows ligger på. För att starta datorn i dos så behöver du en startdiskett, jag är inte säker på hur man fixar en i 98 men det är nog liknande det i XP. Prova detta: Stoppa i en diskett och högerklicka på diskettenheten i den här datorn, välj formatera och kryssa i rutan "skapa en msdos startdiskett"(tror att det står så). Sen när det är klart så startar du om datorn och då ska du komma in i dos istället för win. Men nu kan jag inte hjälpa dig mycket mer för jag kommer inte ihåg dos kommandona för att formatera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 fdisk c: typ eller format c: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 Formatera hårdisken i dos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 vad har du för dator? Fujitsi Siemens eller? Isf är format-kommandot blovkerat tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts