Blues Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 fråga mig om ni vill ha hjälp med vice city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 fråga mig om ni vill ha hjälp med vice city vi vet också det mesta... varför fråga dig när man kan ställa frågan direkt i forumet så ca 1500st kan svara?? men tack en då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 fråga mig om ni vill ha hjälp med vice city okej, var kan jag hitta helikoptern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 okej, var kan jag hitta helikoptern? vilken av dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 ok...då kan ju du ju svara på min fråga...var finns polisbåten? om det finns nån utsatt det vill säga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 (redigerad) Hunter: Vid militärbasen när du klarat storyn eller 100 hp Vcn helikoptern: i Downtown, brivid bron. en vid Sparnigns stället, Versetti mansison. och ett par fler ställen, nu kanske det är ett par stavfel men jag orkar inte fixa dom.. SAAB_Lover: jag har sett den brevid en bro, det är Vid Diaz mansison ön den finns på tror jag Redigerad 5 juni, 2003 av Senitel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Hunter: Vid militärbasen när du klarat storyn eller 100 hp Vcn helikoptern: i Downtown, brivid bron. en vid Sparnigns stället, Versetti mansison. och ett par fler ställen, nu kanske det är ett par stavfel men jag orkar inte fixa dom.. SAAB_Lover: jag har sett den brevid en bro, det är Vid Diaz mansison ön den finns på tror jag oki, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 ok...då kan ju du ju svara på min fråga...var finns polisbåten? om det finns nån utsatt det vill säga... Jag har hittat en, om du är på första ön och åker till bron vid golfbanan, så finns det en trappa på höger sida precis där bron börjar. Gå ner för den trappan så finns det en polisbåt där. Men jag är inte säker på att det står där jämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts