KENDAL Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 hejsan jag barar undrar hur F*N man installerar elanor!?! när jag har öpnnat IMG tools och leta efter Sabretur.txt och .dff hjitta ja dom inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 behöver BARTMAN också hjälp kanske ingen hjälp av mig får du inte iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Här har du installations instruktioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 vi är inte samma person jag ska berätta vad som hände!! idag var vi i skolan och kollade på internet (gtasajten) jag skrev ett meddelande först och senskrev kendal en av mina klasskompisar så vi hade samma dator kolla vår ip på någon annan en bara den!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 vi är inte samma person jag ska berätta vad som hände!! idag var vi i skolan och kollade på internet (gtasajten) jag skrev ett meddelande först och senskrev kendal en av mina klasskompisar så vi hade samma dator kolla vår ip på någon annan en bara den!!!!!!! ..Onödigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 6 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 behöver BARTMAN också hjälp kanske ingen hjälp av mig får du inte iallafall nehe tack så mkt då!! så dålig stil!! KENDAL och BARTMAN är helt olika personer! du kanske ska tänka innan du snackar!! desutom varför skulle en snubbe ha 2 olika konton??!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 nehe tack så mkt då!! så dålig stil!! KENDAL och BARTMAN är helt olika personer! du kanske ska tänka innan du snackar!! desutom varför skulle en snubbe ha 2 olika konton??!! För att jävlas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 6 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 Här har du installations instruktioner. tack! men jag har redan den sidan problemet är att jag inte hittar dem 2 filerna d.v.s Sabretur.txt Sabretur.dff! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 6 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 För att jävlas.. hehe jo kanske men så är inte fallet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 tack! men jag har redan den sidan problemet är att jag inte hittar dem 2 filerna d.v.s Sabretur.txt Sabretur.dff! edit->find och så söker de på sabretur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 6 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 edit->find och så söker de på sabretur TACK!!!!! äntligen nån som tror mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 6 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 tack gta3 player!! nu hittade jag filerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 6 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 jaha så va det ett nytt problem ! när jag ska ta bort filerna kommer det fram en ruta där det står: Dir file error! It might be in use.. exiting... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 det beror på att gta3.img är skrivskyddat. högerklicka på gta3.img filen, välj egenskaper och kryssa ur skrivskyddet så ska det funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 6 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 tack tack tack ect. ect.!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 6 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 fortfarande samma problem! jag har kryssat bort skrivskyddat! :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 ta bort skrivskyddet från hela vc mappen, altså höger klicka på hela mappen och kryssa ur skrivskyddet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 6 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 ahh... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 6 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 (redigerad) hmm... hatar windows xp !! när jag tar bort skrivskyddet på mappen och sen kollar igen om den är skrivskyddad så är den det igen! :'( fixat nu tack för hjälpen GTA3_PLAYER!!! Redigerad 6 juni, 2003 av KENDAL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 6 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 hmm verkade inte till att funka... ingen som har msn messenger så vi kan använda fjärrhjälp så någon som har klarat det kan göra det åt mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts