Jump to content

Tips?

Black Knight
 Share

Recommended Posts

Skrivet (redigerad)

jepp, jag pratar om uppdraget där man ska in i "mall" och spränga coffie shopen. Men var kan ja hitta helicoptern?

edit: Jag testade igen, denna gången hade jag en snabb motorcykel redo, jag körde ut till stranden, körde långt tills stranden slutade och sen var jag tvungen att köra in i gatan. Dem körde in i oss, väldigt svårt att komma fram. Körde vidare tills dem dödade oss.. Skulle ja haft helikoptern skulle d no va lättare =) såå, var kan ja hitta den? -_-

Redigerad av Black Knight
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jepp, jag pratar om uppdraget där man ska in i "mall" och spränga coffie shopen. Men var kan ja hitta helicoptern?

edit: Jag testade igen, denna gången hade jag en snabb motorcykel redo, jag körde ut till stranden, körde långt tills stranden slutade och sen var jag tvungen att köra in i gatan. Dem körde in i oss, väldigt svårt att komma fram. Körde vidare tills dem dödade oss.. Skulle ja haft helikoptern skulle d no va lättare =) såå, var kan ja hitta den? -_-

helikopter finns på polishuset på andra ön, vercetti estate m.m. men de finns bara där ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det gör den! det är som sunshine autos

hehe =)

Jag klarade uppdraget!

En annan fråga:

Jag har kommit så långt så att framför mitt hus finns det ett dollartecken! man kan "sälja" något.. jag förstår inte riktigt vad det är. men när jag går på den tjänar jag pengar. Jag kan göra uppdrag åt "A" och åt rockbandet... måste vinna ett motorcykel lopp också. För vem ska jag göra uppdrag för att gå vidare?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hehe =)

Jag klarade uppdraget!

En annan fråga:

Jag har kommit så långt så att framför mitt hus finns det ett dollartecken! man kan "sälja" något.. jag förstår inte riktigt vad det är. men när jag går på den tjänar jag pengar. Jag kan göra uppdrag åt "A" och åt rockbandet... måste vinna ett motorcykel lopp också. För vem ska jag göra uppdrag för att gå vidare?

1. Det dollartecknet är något som gör att du tjänar pengar (som du sa) men det finns ett max belopp som den kan vara på så kommer den upp i 5000 på vissa ställen så stannar den där till du hämtar dem..

2. kan jag tyvärr inte svara på

*Edit*

för att kunna göra uppdraget åt rockbandet så ska du göra hela med dem Angel-gänget..

Redigerad av nicht 1337
Länk till kommentar
Dela på andra sidor