knasn00b Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Jag har laddat ner ett mod men vet inte vart jag ska lägga det i för nån mapp!! Kan nån snäll person säga det till mig?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 de brukar stå i guiden hur du ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 de brukar stå i guiden hur du ska göra Japp... Det brukar ju följa med en Read-me fil... bara att läsa... om det inte står på japanska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Jag tror ingen härifrån kan japanska, hehe... Tyska e också svårt att förstå, men engelska är very easy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Vilken mod är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 6 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 Det är ett mod som en kille la upp så man ser från första person (kan du hjälpa mig?!?) :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 Det är ett mod som en kille la upp så man ser från första person (kan du hjälpa mig?!?) :'( PM:a honom. Han heter GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts