Tarzan Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Har hittat det uppdraget nu, men det e svårt. nån som har något tips ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Gone Crazy? Är det det med kaosmätaren? Jag sprang bara lite och skjöt på allt möjligt. Spräng alla polisbilar och döda alla(poliser och civila) som kommer nära. Har också hört att det ska funka att skjuta på en redan sprängd bil men det funka inte för mig(eller så gick det väldigt långsamt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Gone Crazy? Är det det med kaosmätaren? Jag sprang bara lite och skjöt på allt möjligt. Spräng alla polisbilar och döda alla(poliser och civila) som kommer nära. Har också hört att det ska funka att skjuta på en redan sprängd bil men det funka inte för mig(eller så gick det väldigt långsamt). nej det är "who is the man" eller nåt sånt... vet faktiskt inte vilken "gone crazy" är.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Just det. Det uppdraget hette "Messing With The Man". Då vet jag inte vilket det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 5 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Man ska köra med en Stallion mellan koner för att ta checkpoints. Men man hinner inte eller så kör man på någon kon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Det är väl det uppdraget när man är uppe på ett parkeringshus? Man får ta det riktigt försiktigt men inte för sakta. Om du kollar här så finns det en lista med allt manska göra för att få 100%. Kolla i den guiden så finns det tips om hur du klarar det uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dalman Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 d finns ett parkerings hus på 1a ön. Där uppe borde en stallion finnas. gå in i den och ha skoj !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 (redigerad) Gå längst upp i parkeringshuset där du träffar Lance Vance i uppdraget "guardian angels" (tror det hette så, det är uppdraget där man skyddar Diaz från cubaner) så ska det finnas en stallion. Jag tycker uppdraget är ganska lätt men man har lite tid (kom ihåg att du inte får förstöra någon av konerna). Redigerad 6 juni, 2003 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA_ViCe Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 Det e lätt... Jag klarade på ett försök diekt efter att min polare försökt klara det i typ 10min... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts