vigge Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Läste idag i nya SuperPlay nyhetsbrevet att det ska komma en ny bärbar konsol till sverige; Världens mest kraftfulla bärbara till Sverige GP32, den bärbara konsol som utvecklas av koreanska Game Park och flera gånger har omskrivits i Super PLAY, kommer äntligen till Sverige. Maskinen är utrustad med en RISC-processor på 133 Mhz och kan visa över 65 000 färger. Spelen lagras på Smart Media-kort, samma typ av media som till exempel många digitalkameror använder sig av. Spelen kostar mellan 150 och 350 kronor om man köper dem i butik, men de går också att ladda ner gratis från internet, tack vare öppen källkod, en aktiv modscen och konsolens förmåga att emulera ett flertal klassiska konsoler. GP32 klarar utöver spel av att visa film i Div X-format, spela upp mp3-filer och lagra annan information. Priset för hela kalaset uppskattas till 1 895 kronor, och då ingår en USB-kabel för överföring från PC till GP32. Under sensommaren eller i början av hösten börjar konsolen säljas i Sverige. Kanske är något att köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Låter inte så dumt... Ladda ner spelen gratis från nätet låter ju riktigt schysst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Ska köpa mig det till långa resor... PS. Ganska gammal nyhet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Låter nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Låter nice Håller med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 jag prenumererar inte på Sp eller nån annan tidning, så jag har inte hört det förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 jag prenumererar inte på Sp eller nån annan tidning, så jag har inte hört det förut Inte jag heller, går till affären och köper dem . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 jag tar gamereactor från onoff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 jag tar gamereactor från onoff illegalt eller lagligt? förresten e den gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 JAg måste bara säga att över 65000 färger betyder 65536 färger och det är så många färger som kan visas när man väljer 16-bit på datorn. Det är också så många färger som finns i Supernintendo konsollerna. Så spelen blir inte mycket bättre än dem. Tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 JAg måste bara säga att över 65000 färger betyder 65536 färger och det är så många färger som kan visas när man väljer 16-bit på datorn. Det är också så många färger som finns i Supernintendo konsollerna. Så spelen blir inte mycket bättre än dem. Tyvärr. Aja... Det är iaf bättre än min gamla Gameboy color Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 illegalt eller lagligt? förresten e den gratis? Gamereactor ges ut gratis från olika TV-spels relaterade affärer. Jag hämtar min från Tradition...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Gamereactor ges ut gratis från olika TV-spels relaterade affärer. Jag hämtar min från Tradition...... jag från expert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts