Mr_link Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 JAg tror att det är fel på mitt directx för att kunna spela gta vice city det står Labs (WHQL). Du kanske kan få en WHQL-signerad fil från maskinvarans tillverkare. var ska jag kunna få den ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Har du installerat DX9? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 5 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 japp man får ju det med när man installerar gta vice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Om du kör DXDiag så kan du göra några tester på ditt system och kolla om det är något som är fel. Om du har tur så visas det där vad det är för fel. Du öppnar dxdiag genom att skriva dxdiag i kör och sen så har du tester på dom olika flikarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 5 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 ja men det står Labs (WHQL). Du kanske kan få en WHQL-signerad fil från maskinvarans tillverkare. vad betyder de??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Är det det ända som står i felmedelandet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 5 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Är det det ända som står i felmedelandet? Filen nv4_disp.dll är inte digitalt signerad, vilket betyder att den inte har testats av Microsoft Windows Hardware Quality Labs (WHQL). Du kanske kan få en WHQL-signerad fil från maskinvarans tillverkare. Klicka på knappen Testa DirectDraw ovan om du vill testa funktionerna i DirectDraw. Klicka på knappen Testa Direct3D ovan om du vill testa Direct3D-funktionerna. detta är vad jag hittar i bild skärm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Det verkar var något med grafikkortet eller drivrutinerna till det som det har blivit nå skumt med. Prova med att uppdatera drivrutinerna till graffekortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 5 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Det verkar var något med grafikkortet eller drivrutinerna till det som det har blivit nå skumt med. Prova med att uppdatera drivrutinerna till graffekortet. det har jag gjort har du nån msn eller mirc??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Vilken IRC-kanal är du på så kanske jag kan hjälpa dig.. Kanal/Nätverk ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 5 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 har du msn?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 5 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 eller kom in på #gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Har inte någon IRC-klient på denna datorn, orkar inte ladda hem just nu... Om du vill kan du adda mig på MSN Messenger; Deltanator@Hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Här står det en j*vla massa om nv4_disp.dll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 5 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 mkt man fattar kan du hjälpa mig hur man gör?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Jag tror inte att jag kan hjälpa dig nå mer. Finns det ingen Vice City support som man kan kontakta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts