elit Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 På andra uppdraget efter man har köpt Filmstudion så ska man köra en skimmer runt om i staden, vad ska man göra efter man har åkt igenom alla checkpoints... Det händer ju inget ... har gjort det ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiriusBlack Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 (redigerad) mm det händer inget hos mig heller jag kör igenom alla checkpoints :'( :'( ......... ( jag har INTE använt några fusk) Jag tycker att det borde finnas hjul på skimmern också för om man råkar landa eller någe på någon av ö:arna så kan man jue inte lyfta igen! Redigerad 5 juni, 2003 av SiriusBlack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 hmm konstigt, för efter du har kört igenom alla checkpoints ska uppdraget vara slut :/ Är ni säkra på att ni har kört igenom ALLA ? Kolla på kartan, så kanske nu ser om ni har missat några.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiriusBlack Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 jag kör igenom alla ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
elit Skrivet 5 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Instämmer, händer ingenting och har kört igenom alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 jag kör igenom alla ! Det är bara att prova igen fast i en annan ordning, har hänt för mig också, är någon bugg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
elit Skrivet 5 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 har kört en jäkla massa ggr men får inte det att funka ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Det är bara att prova igen fast i en annan ordning, har hänt för mig också, är någon bugg! så gjorde jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiriusBlack Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 ok... men vilken ordning ska man ta då?? .......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
elit Skrivet 5 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Har tagit 4 olika vägar nu men ändå inte fixat det ... börjar bli lite less på det :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Läs denna guiden, så får ni nog lite tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
elit Skrivet 6 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 Funkar fan inte .!!!! Var inte mkt till hjälp på den guiden. Finns det ingen trainer som man kan trycka på en knapp så klarar man uppdraget? Orkar inte spela den banan en gång till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiriusBlack Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 =P heheh jag tror inte det :/ =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
elit Skrivet 6 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 ÄNTLIGEN, nu kan ni bränna den tråd åt helvete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 ÄNTLIGEN, nu kan ni bränna den tråd åt helvete mm..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts