DR_83 Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 vart är killen som är död under vattnet? har hört han ska vara nånstans utanför downtown? men hittar inte.... och den där lägenheten med motorsågen i ett blodigt badrum har jag också letat som en galning efter...screenshot elelr förklaring skulle uppskattas =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 ingen aning om vart killen i vattnet är, såg en bild nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Snubben i vattnet hittas vid hotellet mittemot starfish island, inte downtown-hållet! Om du är på starfish island och tar dig över bron mot bygg-områdena (på vänster sida) så finns det ett hotell.. eller två på höger sida direkt. Följ kanten runt.. eller ta en båt och leta runt vid hotellet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DR_83 Skrivet 6 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 tack..ingen som vet vart lägenheten ligger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 Ligger ganska nära strippklubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DR_83 Skrivet 6 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 killen i vattnet har jag hittat nu men den där ***** lägenheten finns inte nånstans?!??! (((((( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 Det finns två gubbar med cementblock på fötterna ivattnet. Kan ta screens snart. Lägenhetern finns på första ön nära pay and spary långt ner på ön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DR_83 Skrivet 6 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 det går inte att hitta lägenheten snälla screenshot!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 såg han och hitta han nu för första gången: http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload3/gubbe_i_vatten.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 det är typ diaz som ligger i vattnet. och lägenheten hittar man bara några meter ifrån pay´n´spray. på gatan brevid. man måste gå in i lägenheten. den heter "appartment 3c". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DR_83 Skrivet 7 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 är det bara jag som inte har lägenheten? den finns verkligen inte....finns inget med 3c eller nåra bokstäver alls har letat precis överallt..jag måste ha missupfattat nånting.....SCREENSHOT någon? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 det är typ diaz som ligger i vattnet. och lägenheten hittar man bara några meter ifrån pay´n´spray. på gatan brevid. man måste gå in i lägenheten. den heter "appartment 3c". Det är INTE Diaz som är i vattnet. Han i vattnet är en vanlig fotgängare som kan ses gå runt i Vice City. Den andra gubben i vattnet finns vid det smalaste sundet mellan Leaf Links och Downtown. Vid kanten av Downtown vid brofästet finns det ett vrak, om ni inte visste det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DR_83 Skrivet 7 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 seriöst nu grabbar.....lägenheten....jag blir galen.....måste man göra nåt för att den ska finnas?...vilet hus är det i?...det går inte å gå in i nåt hus som är nära paynspray.......hur sort är huset...färg?....detta gör mig vansinnig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 seriöst nu grabbar.....lägenheten....jag blir galen.....måste man göra nåt för att den ska finnas?...vilet hus är det i?...det går inte å gå in i nåt hus som är nära paynspray.......hur sort är huset...färg?....detta gör mig vansinnig Du hittar huset om du står med ryggen mot dörren till Pole Position, följ sedan gatan på höger sida och ta sedan första höger sen är det bara nästa gata till vänster och då har du lägenheten på höger sida. http://medlem.spray.se/strange666/appartment3c.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 motorsågen är bra på polisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 såg han och hitta han nu för första gången: [http]http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload3/gubbe_i_vatten.JPG[/http] Det finns en gubbe ute på en sten typ vid porrstudion oxå... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Den där killan är nog en staty tror jag... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Den där killan är nog en staty tror jag... (:!!! varför skulle man kasta en staty i vattnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Man kanske filmar undervattensscener (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Jag tror inte att det är en staty. Det är nog en gubbe som har blivit mördad, det är ju en gammal klassiker att göra ett par betong skor och kasta nån i vattnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts