DR_83 Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 coolaste kläderna? jag kör med den där grå randiga kostymen den är het...en annan cool är "sportdräckten" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 coolaste kläderna? jag kör med den där grå randiga kostymen den är het...en annan cool är "sportdräckten" håller med till 1000% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 "bank job"-outfit trevligast att ha när man går loss med motorsågen lite.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Den där vita gängdräkten man kan har i ett uppdrag passar så fint. Man ser så 80-talig ut med den om man sitter på en cross och kör i full fart... ... förresten, vart ligger den affären... har tappat bort den och hittar den inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 nee gillar polis kläderna och hawaaii skjortan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Jag gillar den lila kostymen mest, den vid Rafael's. Fast jag brukar ha polisuniformen om jag skulle vilja hämta Huntern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 "bank job"-outfit trevligast att ha när man går loss med motorsågen lite.. Jag håller med, det är helt klart den som gäller om man ska använda motorsågen. Annars så brukar jag köra med där svarta sportkläderna som ser ut som adidas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Jag kör också med bank job outfit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Kostymen vid Raphael's är absolut coolast ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Nej dom snyggaste kläderna är ju golfkläderna!!! Jag har alltid den svarta adidas outfiten från jocksport i Downtown Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 "bank job"-outfit trevligast att ha när man går loss med motorsågen lite.. håller med till femmiljonersexhunrasjuttiofem % ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Jag kör också med bank job outfit... jg med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 "orginal" klädseln... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Jo, jag gillar också hawaii-skjortan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiriusBlack Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 jag gillar kläderna man kan få i köpcentrumet en trappa upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Kläderna en trappa upp i "north point mall"och sportkläderna,, dom är dom skönaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 den skönaste är ju så klart Tubbs-skjortan, den blå-lila med uppkavlade ärmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kharma Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Frankie-outfiten för den får man bara i vercetti house när man klarar 100 %... den e grymmast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esquina Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Kläderna en trappa upp i "north point mall"och sportkläderna,, dom är dom skönaste. Kan man bara åka dit och fixa dom där kläderna när som helst? Eller får man bara dom plaggen när ett uppdrag kräver dom? Sedan efter uppdraget kan man ha kläderna jämt eller när man vill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Jepp du kan hämta dom när du vill, fast bara after att du har gjort uppdraget där man får dom tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts