Pollmannen Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Vad ska du göra efter skolavslutningen? Själv ska jag (Arman) gå till en 3 stjärnig resturang med polarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 jag ska kolla på reloaded, sen ska jag spela data Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 FESTA!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Jag ska gå på fett med fester... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Har ingen aning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Festa från lovet börjar tills det slutar typ!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Ska hänga i en hängmatta med staplar av serietidningar hela sommarlovet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 ska hem o tanka EOD sen ska jag spela det hela natten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 eod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Eve Of Destruction? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Jag ska ta med några kompisar ut till landet så får vi va där själva sen veckan efter det ska jag och min familj bila till Italien Resten av tiden ska jag nog bada som f*n och slappa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Jag ska på en resturang som vanligt. Jummie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Efter skolan ska jag o några polare äta på pizzeria, och sen 3 veckor senare ska jag till franska riverieran Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 FESTA!!!! Jepp, fett med fest!! Vi har avslutning på fredag så jag tar nog första bussen hem... på lördag morgon!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coolman Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 IMORGON då ska det sjungas för fulla halsar ps:om ni undrar så ska vi sjunga "sol vind och vatten" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 ja ska... åka med pappa och hämta hans nya bil!!!! sen ska ja till landet och köra cross och rycka strömming...och sen på lörda ska vi ha strömmings fest..fast det e inte fest för sommarlovet då förstås att vi har det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Jag o en kompis ska på en resturang o käka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Jag ska. Spela Enter The matrix vara på gtasajtens forum. Dricka aja, senare på kvällen ska jag på disco. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Traindriver Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Jag hade avslutning på fredan och det jag gjorde då var att supa mig full på stan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Jag ska göra lite blandade saker, dels hålla på med min bil, dels åka runt i vårat avlånga land, och så bada förståss!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts