Mr_link Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 jagh ar köpt spelet för en väcka sen och när jag kommer in på spelet och spelar sen flippar datan den startar om eller så går den ut jag har testat många saker men det hjälper inte har geforce 4 tit 4200 1300 mhz 512 ram xp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 det gör min data ibland när jag ska logga in i xp helt sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 4 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 det gör min data ibland när jag ska logga in i xp helt sjukt ja men finns det ingen lösning för att spelet ska funka eller måste jag byta win kanske ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Är det bara problem med VC eller har du problem med andra spel också? Har du uppdaterat drivrutinerna till grafikkortet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 4 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Är det bara problem med VC eller har du problem med andra spel också? Har du uppdaterat drivrutinerna till grafikkortet? japp jag har gjort det ja det finns några spel sopom nite funkar tex gta 3 och mafia m.m måste va nått fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Får du något felmedelande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 4 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Får du något felmedelande? Ibland men annars så startar datan om av sig själv sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Kommer du ihåg vad det står i felmedelandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Ibland men annars så startar datan om av sig själv sjukt Det är windows som har nått störigt system som startar om automatiskt om det blir något "allvarlig fel". Om du hellre vill ha en bluescreen måste man ändra någon inställning. Det är mycket bättre med bluescreen för där står det vad som har orsakat felet, typ "MEMORY_MANGEMENT". Sen går man bara in på windows hemsida och söker på felet så får man vet vad som är fel och tips om hur man kan fixa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 4 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 okej var får jag tag på det då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 vart ändrar man så man får bluescreen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 4 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 den startar om eller så flippar bilden oo stannar det måste nog va fel på drerct x men jag har allt jag behöver juh ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 4 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 gta palyer har du samma fel som jag ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 nej, men jag skulle vilja ha bluescreen i stället för omstart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 4 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 jaha okej samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Har ni läst igenom readme filen? Det kanske står något om hur man kan lösa det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 4 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 ja klart har gjort allt men spelet funkar inte på min data Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Släng XP å installera 2k eller 98 eller nåt annat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 4 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 kan det va fel på xp då men var ska jag få tag på win2000 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Om du tror att det är fel på XP så kan du prova med en formatering och installera på nytt. Men det kanske inte är att rekomendera om du inte har flera partitioner, så att du kan göra backupp på dina filer. Men prova iallafall att installera Service Pack 1 om du inte har gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts