walen Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 (redigerad) är det kom upp en text hittat en ny maskinvara igår just PCI standard............. har inte anslutit nån maskinvara ju ......tycker det är konstig nån som vet vad det är ...?? Redigerad 4 juni, 2003 av walen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 4 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 okej ingen visste men då kommer jag med en annan konstig sak ibland när jag startar datorn och loggar in för snabbt så startas datorn om helt sjukt lustigt och ett felmedellande kommer upp datorn har återställts efter ett allvarligt fel bla bla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Det händer ibland att windows "tappar bort" maskinvara, och sen så installeras den igen automatiskt. Det va säkert något sånt som du såg, det är inte så ovanligt och antaglingen ingenting att oroa sig för. Jag brukar också få sånt där felmedelande om ett allvarligt fel, fast det brukar bara komma när jag har stängt av datorn på ett felaktigt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 är det kom upp en text hittat en ny maskinvara igår just PCI standard............. har inte anslutit nån maskinvara ju ......tycker det är konstig nån som vet vad det är ...?? Det kan vara att windows nu har installerat ditt intergrerade (stavas så?)kort. Vad har du för grafikkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 5 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Det kan vara att windows nu har installerat ditt intergrerade (stavas så?)kort. Vad har du för grafikkort? jag har geforce3 TI200 som funkar bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts