Blade87 Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 någon annan som har hatt problem med VC på XP? och vad gör man åt problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 vad för problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 4 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 i bland stannar spelet bar utan andledning,efter dett a har hänt, krascar hela datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 försökt byta ut nån bil ect? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 4 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 försökt byta ut nån bil ect? vadå, byta ut någon bil ect Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 ok, då har du inte det, då vet jag faktiskt inte varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 (redigerad) Hakar den sig bara plötsligt men du kan trycka "ctrl alt del" och komma ur spelet? Jag har också Windows XP och en bra dator, ibland hänger sig CS utan anledning, och det är konstigt eftersom jag har bra grafikkort m.m. Jag vet inte vad det är för fel men jag tror att det har med XP att göra. Hur mycket ram minne har du? Det kan nog bero på det om du har för lite. Mitt XP är en av de första versionerna och det har fler buggar än de senaste tror jag, är ditt nytt eller gammalt? Redigerad 4 juni, 2003 av Tarzan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Hakar den sig bara plötsligt men du kan trycka "ctrl alt del" och komma ur spelet? Jag har också Windows XP och en bra dator, ibland hänger sig CS utan anledning, och det är konstigt eftersom jag har bra grafikkort m.m. Jag vet inte vad det är för fel men jag tror att det har med XP att göra. Hur mycket ram minne har du? Det kan nog bero på det om du har för lite. Mitt XP är en av de första versionerna och det har fler buggar än de senaste tror jag, är ditt nytt eller gammalt? testa å ladda ner några nya grafikdrivrutiner..hjälper ofta..ganska stora filer ibland beroende på din uppkoppling..dom brukar ligga på 15mb..iaf mitt nVidia-kort.. vad har du för grafikkort förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 testa å ladda ner några nya grafikdrivrutiner..hjälper ofta..ganska stora filer ibland beroende på din uppkoppling..dom brukar ligga på 15mb..iaf mitt nVidia-kort.. vad har du för grafikkort förresten? Jag har Geforce 4 Ti 4200 och har laddat hem nyaste drivrutinerna men det funkar ändå inte alltid. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 någon annan som har hatt problem med VC på XP? och vad gör man åt problemet? har du hittat felet för jag har samma fel fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 någon annan som har hatt problem med VC på XP? och vad gör man åt problemet? och jagf har samma grafik kort som du skit störigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Hakar den sig bara plötsligt men du kan trycka "ctrl alt del" och komma ur spelet? Jag har också Windows XP och en bra dator, ibland hänger sig CS utan anledning, och det är konstigt eftersom jag har bra grafikkort m.m. Jag vet inte vad det är för fel men jag tror att det har med XP att göra. Hur mycket ram minne har du? Det kan nog bero på det om du har för lite. Mitt XP är en av de första versionerna och det har fler buggar än de senaste tror jag, är ditt nytt eller gammalt? Kör du med botar? för mitt hänger sig också ibland på cs då jag eller en bot råkar skjuta en hostage jag kör med podbot som förövrigt är mkt bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Kör du med botar? för mitt hänger sig också ibland på cs då jag eller en bot råkar skjuta en hostage jag kör med podbot som förövrigt är mkt bra.. vaddå botar dett aär inte cs jag kör inte med bottar eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Hakar den sig bara plötsligt men du kan trycka "ctrl alt del" och komma ur spelet? Jag har också Windows XP och en bra dator, ibland hänger sig CS utan anledning, och det är konstigt eftersom jag har bra grafikkort m.m. Jag vet inte vad det är för fel men jag tror att det har med XP att göra. Hur mycket ram minne har du? Det kan nog bero på det om du har för lite. Mitt XP är en av de första versionerna och det har fler buggar än de senaste tror jag, är ditt nytt eller gammalt? Det är ju bara att uppdatera, ladda ner SP1 så blir det nog bättre. Det finns även en XP version som kommer med SP1 som är nyare om det är det du menar, men om du uppdaterar så blir det samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Det är ju bara att uppdatera, ladda ner SP1 så blir det nog bättre. Det finns även en XP version som kommer med SP1 som är nyare om det är det du menar, men om du uppdaterar så blir det samma sak. jag har laddat ner allt som man behöver till xp vet inte vad som är felet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 vaddå botar dett aär inte cs jag kör inte med bottar eller nått nej men jag quotade Tarzan och sa att det kan vara därför hans cs hänger sig för att en bot eller en själv skjuter gisslan..... bara ett snabbt svar .........fel ämne men men.......... uppgradera VC kan ju kanske hjälpa alla som har problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 nej men jag quotade Tarzan och sa att det kan vara därför hans cs hänger sig för att en bot eller en själv skjuter gisslan..... bara ett snabbt svar .........fel ämne men men.......... uppgradera VC kan ju kanske hjälpa alla som har problem det har jag också gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spacepig Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 jag har haft samma problem fast med Windows 2000.... Windows XP gick Hur bra som Helst så jag vet ej vad jag ska göra!!! nån som vet !!!! kanske det finns en Patch? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Kör du med botar? för mitt hänger sig också ibland på cs då jag eller en bot råkar skjuta en hostage jag kör med podbot som förövrigt är mkt bra.. det är bara när jag spelar med/mot botar det händer, att spela online funkar perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts