GuldVixen Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 när kommer multiplayer modden till VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Väldigt svår fråga, det ända jag vet är att dom håller på att undersöka om det över huvud taget går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GuldVixen Skrivet 6 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 så jag måste hitta min GTA3 skivor?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 Om du vill spela multiplayer just nu, ja! Men du kan ju alltid spela GTA och GTA2 mp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 Inte visste jag att en sådan modd skulle komma... Blir det samma då som dom har tänkt med GTA4? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 Inte visste jag att en sådan modd skulle komma... Blir det samma då som dom har tänkt med GTA4? det är inte R* som gjör multiplayer moaddarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts