Hultenius Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Det har kommit många nya filmer så jag tänkte samla några av dom i denna topic. Många av filmerna är från personer här på forumet. Min egen film - 2:30 - 78 mb Rippo (triple z) - 0:53 - 10 mb MRZ - 1:08 - 32 mb suna - 3:38 - 14 mb Visa City - 0:22 - 5 mb Chappelle's Show (GTA 4 Real) - 1:02 - 10 mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 härligt!!, jag håller på med en liten mc stunt film!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Har en film på Hunter också kan länka om nån är intresserad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Har en film på Hunter också kan länka om nån är intresserad! mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 så fort jag har klarar 100% så ska jag börja modda och göra FETFETA filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Chappelle's Show (GTA 4 Real) - 1:02 - 10 mb vad är det där? gta 4??? huh?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 vad är det där? gta 4??? huh?? gta real!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rippo Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 den e fett bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 4 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 vad är det där? gta 4??? huh?? "GTA FOR REAL" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00b Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Det har kommit många nya filmer så jag tänkte samla några av dom i denna topic. Många av filmerna är från personer här på forumet. Min egen film - 2:30 - 78 mb Rippo (triple z) - 0:53 - 10 mb MRZ - 1:08 - 32 mb suna - 3:38 - 14 mb Visa City - 0:22 - 5 mb Chappelle's Show (GTA 4 Real) - 1:02 - 10 mb sjysst film! men hur gör man en film sådär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 (redigerad) Det står väl i kommentarsystemet på GTAsajten .. Redigerad 5 juni, 2003 av Deltanator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Hultenius: "Jag använde Fraps/Digital Sound Recorder/VirtualDub/Premiere/Acoustica MP3 Mixer. Låten är Automatic - The Pointer Sisters från Fever 105. " Quotade från kommentarsystemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Coola filmer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 man kan använda "clipper", finns att ladda ner i tråden "konstiga saker". Sen kan man klistra ihop allt i nåt program, te x macromedia flash MX. Men jag vet inte hur många FPS det lär bli.. 6 kanske.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Använd Fraps för att göra filmerna. Det fungera skit bra, fast filmerna blir ganska stora, men det är bara att göra om dom till DivX eller XviD med Virtualdub. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
suna Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 (redigerad) Jag har gjort en till film men den är utan ljud.. jag orkade inte sitta och pilla med det en liten stuntfilm om man vill kalla den något här titta och njut Suna film 2. Edit: btw filmen är c:a 7MB Edit2: och 1:07 lång Redigerad 9 juni, 2003 av suna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 (redigerad) När jag filmar i vc med Fraps så hackar det utav helvete..men aja.. sen när jag ska kolla på filmen..så har den bara filmat uppe i vänstra hörnet, det enda man ser, är tommys huvud..hur fixar man detta? Föresten..kan nån förklara hur man använder Adobe Premier? eller vad det heter Redigerad 9 juni, 2003 av Senitel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 9 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Läs readme... det står att du måste köra 640x480x32 eller mindre. Det kan hacka under tiden som du spelar in men det kommer inte att märkas i filmen. Spela in på 15 eller 20 FPS också, annars kan filmen bli för snabb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Läs readme... det står att du måste köra 640x480x32 eller mindre. Det kan hacka under tiden som du spelar in men det kommer inte att märkas i filmen. Spela in på 15 eller 20 FPS också, annars kan filmen bli för snabb. såg det..tack iaf men vet nån hur man använder premier...fattar noll.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
suna Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 (redigerad) Någon som vet något bra ställa där man kan ha sina filmer? Redigerad 12 juni, 2003 av suna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts