rlle Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 jag har redan klarat gta vice city en gång..(asså alla uppdragen) men då använde jag alla fusk.. och när jag då skulle klara the driver så använde jag fusket: dodo car.. hur kan man klara the driver utan dodo car fusket?? det går ju typ inte.. behöver hjälp snarast.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Försök att komma om han ganska tidigt och tryck in han i nån stolpe eller vägg, så får du nog ett försprång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rlle Skrivet 9 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Försök att komma om han ganska tidigt och tryck in han i nån stolpe eller vägg, så får du nog ett försprång. mmm...jag har klarat det nu och jag gjorde så här: ....fick en bra start och låg precis bakom honom och när jag kom till den första svängen (vid polishuset) så smällde jag in i honom bakifrån och hans bil krockade rakt in i ett träd och sedan så körde jag bara och vann... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kharma Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Hörde att det skulle va svåraste uppdraget men jag klara det på första.. han krocka in i en vägg så jag bara fortsatte å så såg man aldrig han igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 (redigerad) Jag har gjort uppdraget två gånger nu och båda gångerna föll hans bil genom marken vid bron... fler som råkat ut för denna bugg? Redigerad 25 juni, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Köp en Uzi inna uppdraget sen kör du brevid hans bil och punkterar däcken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Först preja jag in honom i en vägg, sen kam han om mig sen låg han långt för. Sen när jag var på byggarbets platsen(det huset man spänger) så preja jag ner honom i en grop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 kanske e lite efter men vad e en dodo car för nåt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts