KENDAL Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 hur f*n gör man en stoppie jag har aldrig lyckats komme upp på framhjulet... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 4 sek e det längsta jag klarat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esquina Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 hur f*n gör man en stoppie jag har aldrig lyckats komme upp på framhjulet... :'( Du använder NUM knapparna till höger på tangentbordet. 9 för att göra stoppie och 6 för att stegra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 mitt längsta är 14 sec Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
suna Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 65 sekunder här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Okej.. hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
suna Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Med "mopeden" så fort man är på framhjulet börjar man gasa igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Har klarat 175 sekunder nu.. hade ingen aning om det med moppen, men när man väl fått kläm på det så kan man ju hålla på hur länge som helst (eller tills man donkar in i en vägg.. eller bil.. eller flygplan) Lite väl begränsad styr-förmåga dock tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Har klarat 175 sekunder nu.. hade ingen aning om det med moppen, men när man väl fått kläm på det så kan man ju hålla på hur länge som helst (eller tills man donkar in i en vägg.. eller bil.. eller flygplan) Lite väl begränsad styr-förmåga dock tycker jag Körde du på flygplatsen då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Körde du på flygplatsen då eller? eller flygplan Nej, han krockade med ett flygplan på Malibu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 hehe.. jorå.. på flygplatsen.. finns en perfekt runway som är lång och fin.. gäller bara att lyckas hålla ut hela vägen (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts