graffe Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 KAN NÅN SVARA PÅ DET?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 det är rent ut sagt omöjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 va e de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Nej de e de inte....bara att ta mopeden..åka...bromasa, sen när då står på framhjulet så kör du o håller balansen.....mopeden e nämligen framhjulsdriven! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Nej den är ju inte framhjulsdriven. Det skulle ju vara helt jävla opraktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Nej den är ju inte framhjulsdriven. Det skulle ju vara helt jävla opraktiskt. awd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Nej den är ju inte framhjulsdriven. Det skulle ju vara helt jävla opraktiskt. Om R* kan göra så man skjuter med handen man gasar så kan dom säkert göra en moppe framhjulsdriven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 allt e möjligt från rockstars sida...de kan ju tydligen göra allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Vem har gjort en stoppie i 100 sek? Jag har aldrig provat med moppen men det måste jag testa sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mralex2000 Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Vem har gjort en stoppie i 100 sek? Jag har aldrig provat med moppen men det måste jag testa sen. Med "moppen", menar ni Sanchez´en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jhorgen Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 nej med den vanliga vespan (mopeden) går det att göra långa stoppies jag lyckades göra en där jag åkte runt på framhjulet i 120 sekunder, fett bra att göra dessa på flygplatsen där inte massa jobbiga bilar är i vägen när man ska utföra sådana här eleganta stunts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Seki Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Synd att det inte går att göra så med motorcykeln, PCG 600. Då skulle man kunna gjort som de gör i Biker Boyz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 PCJ 600 heter den...jag tycker faktiskt att freewayen är hyfsat bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 stoppie e ganska lätt. bara det att det går ju inte att svänga.... man åker åt ett håll fast mopeden e riktad mot ett annat. aja... jag försökte göra en stoppie me min cykel idag... välte över framlänges. gjorde ont :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 stoppie e ganska lätt. bara det att det går ju inte att svänga.... man åker åt ett håll fast mopeden e riktad mot ett annat. aja... jag försökte göra en stoppie me min cykel idag... välte över framlänges. gjorde ont :'( Okej lycka till men tryck inte in den för hårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 stoppie e ganska lätt. bara det att det går ju inte att svänga.... man åker åt ett håll fast mopeden e riktad mot ett annat. aja... jag försökte göra en stoppie me min cykel idag... välte över framlänges. gjorde ont :'( Jag har också råkat ut för samma sak när man har cyklat på en cykel med lite för bra handbroms, det är inte alls skönt. R* borde kanske ha skrivit "dont try this at home" eller nåt liknande . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kharma Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 En stoppie är väl om nåt, bland det mest oskyldiga i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dalman Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 oj stefan!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 Synd att det inte går att göra så med motorcykeln, PCG 600. Då skulle man kunna gjort som de gör i Biker Boyz. mjo... Jag gjorde en "stoppie" i 1-2 sekunder med den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts