Gurgel Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 M de händer inge. har ej gort keep your friends klose. (stavning inte rätt). O jag har inget på kartan som jag kan göra gort harly gänget , love fist , o alla bokstäverna , pepparkakan , o har inge kvar o köpa?? Vad hänfder?? Hr gort kop land. de e väll bara 15 hus man kan köpa?? plzz svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Har du gjort uppdragen på malibu club? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 4 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Jupp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 båtuppdragen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Morph Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 (redigerad) M de händer inge. har ej gort keep your friends klose. (stavning inte rätt). O jag har inget på kartan som jag kan göra gort harly gänget , love fist , o alla bokstäverna , pepparkakan , o har inge kvar o köpa?? Vad hänfder?? Hr gort kop land. de e väll bara 15 hus man kan köpa?? plzz svar! har du gjort sun shine autos uppdraget? Det finns en lista nere vid garagen på några bilar man ska samla in! Redigerad 4 juni, 2003 av Morph Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 4 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 (redigerad) Dom måste man väll inte göra för att få keep your friends close?? o ja har gort båt uppdragen. kan man se hur många uppdrag man har gort? i så vall var i statusen??typ. Redigerad 4 juni, 2003 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skert Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 vart gör man båtuppdragen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 4 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 M HUR MÅNGA UPPDSRAG ERE PÅ BÅT? Sry for caps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Har du gjort phils uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Morph Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Dom måste man väll inte göra för att få keep your friends close?? o ja har gort båt uppdragen. kan man se hur många uppdrag man har gort? i så vall var i statusen??typ. Jo d måste man jag hade också fasnat men efter att man tog alla bilarna så ringde en o säger att man ska åka ner till print saken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 5 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 aha om man måste göra alla sun shine autos uppdrag så e de nog de som e felet . (de e bara ett race va?? för ja får iaf bara ett) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 man måste klara första sunshine autos listan så ringer mobilen och man får ett uppdrag. uppdraget efter det är keep your friends close... tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Du måste ha klarat 2 assets... Den ena är tryckeriet och den andra är glass(knark) stället. Då kommer han från tryckeriet ringa och säga att 2 snubbar har varit där och snott pengar och sedan får du i uppdrag att döda dom 2 snubbarna. Efter det får man reda på att det var Sonnys män och sen ringer Ken och säger att man ska komma till Vertcetti estate där är sista uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Du måste ha klarat 2 assets... Den ena är tryckeriet och den andra är glass(knark) stället. Då kommer han från tryckeriet ringa och säga att 2 snubbar har varit där och snott pengar och sedan får du i uppdrag att döda dom 2 snubbarna. Efter det får man reda på att det var Sonnys män och sen ringer Ken och säger att man ska komma till Vertcetti estate där är sista uppdraget dem ringer ju precis när man klarat "The Job" på malibu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 dem ringer ju precis när man klarat "The Job" på malibu... Det verkar vara olika... Första gången jag klarade storyn så hade jag inte ens köpt Malibu Club. Andra gången däremot hade jag köpt allt och ändå inte fått nåt samtal från tryckeriet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Har du sålt 50 glasar med glass bilen jag kom ihåg att han ringde efter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 lancevancedance man måste göra alla uppdrag på husen också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts