samool Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 ofta efter ett tag när jag har ganska många program öppna så händer det nåt konstigt, allt blir till siffror. stängrutan blir en 6:a, knappen man rullar ner på i rullmenyn blir kanske ett "z" och massa konsigt, jag misstänker att det kan vara några drivrutiner till grafikkortet som krånglar men är det nån annan som kan komma på nåt bättre kanske.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 Din dator är ju till och med sjukare än min!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 ofta efter ett tag när jag har ganska många program öppna så händer det nåt konstigt, allt blir till siffror. stängrutan blir en 6:a, knappen man rullar ner på i rullmenyn blir kanske ett "z" och massa konsigt, jag misstänker att det kan vara några drivrutiner till grafikkortet som krånglar men är det nån annan som kan komma på nåt bättre kanske.... jag har också varit med om det. bakåt och frammåt i webläsaren blev 6:or för mig men det löste sig en utan att jag gjorde någonting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 jag funderar på att skaffa ett nytt grafikkort, nu har jag integrerat grafikminne. Om jag installerar ett AGP-grafikkort med drivrutiner och allt kommer drivrutinerna för det integrerade grafikminnet att försvinna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 12 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 Din dator är ju till och med sjukare än min!!!! hehe... fast vi får en ny data snart och då blir det GeForce 4 Ti4600 och 2000 Mhz, 512 mb ram, tror ni gta 3 funkar på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 ofta efter ett tag när jag har ganska många program öppna så händer det nåt konstigt, allt blir till siffror. stängrutan blir en 6:a, knappen man rullar ner på i rullmenyn blir kanske ett "z" och massa konsigt, jag misstänker att det kan vara några drivrutiner till grafikkortet som krånglar men är det nån annan som kan komma på nåt bättre kanske.... Jag brukar få exakt samma fel... Datorerna vill nog bara leka lite, hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts