Tarzan Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Att det inte finns några cabbar i vice city hoppas det kommer i nästa gta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Finns visst cabbar i Vice City! Har du inte sett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Att det inte finns några cabbar i vice city hoppas det kommer i nästa gta. finns både i gta3 och vc ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 4 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 (redigerad) jo jag kom på det nu, helt snurrig idag. Redigerad 4 juni, 2003 av Tarzan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Cabbarna är: Stinger, BF Injection, Stallion (ibland) och Baggage Handler. Säg till om jag missat någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Cabbarna är: Stinger, BF Injection, Stallion (ibland) och Baggage Handler. Säg till om jag missat någon. Mesa Grande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Mesa Grande Comet också,, står parkerad utanför golfbanan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts