Miami_Gold Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 Hur många uppdrag finns det i Storyn? Jag tittade på en sida och där stod det att det bara är 21st!?! I GTA3 är det ju 73st. Hur många är det egentligen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 Hur många uppdrag finns det i Storyn? Jag tittade på en sida och där stod det att det bara är 21st!?! I GTA3 är det ju 73st. Hur många är det egentligen?? har för mig att de va lite över hundra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 Det är bara 21 "story"-uppdrag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 Det är bara 21 "story"-uppdrag... vilka e storyuppdrag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 vilka e storyuppdrag då? Men inte f*n vet jag! Jag har bara läst det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 Långt innan gta vc släpptes så sa de att det skulle vara dubbelt så många uppdrag som i gta 3, men det stämde ju inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 Det blir nog fler om man räknar alla sidouppdrag, tex alla uppdrag man får när man köper olika ställen. Men att det skulle vara dubbelt så många som GTA 3 låter lite mycket, men jag tror att jag också har läst det förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts