SAAB Skrivet 8 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Okej nu börjar det hända saker. Jag körde ett uppdrag för Tryckeriet. Skulle döda några maffiakillar som åkte runt på crossar. Hade tagit dem 2 första, och skulle ta itu med den sista. Och vad händer? Helt utan förvarning har jag klarat uppdraget. Blev dem överkörda av en lastbil eller? Och så sista uppdraget. Jag antar att det ska vara svårt att döda lance. Men klarar man 3 rpg:s i facet? Och SOnny då. Jag sköt han i huvudet. SPrang in i ett rum för att kolla statusen över mina vapen och så. Då avled han. 20 sek senare. Snacka om trögdödad. hehe du hade visst lite tur och otur.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Jag hörde två gubbar fisa idag när jag var uppe i mitt hotellrum (:!!! Första gången jag hörde det faktiskt.. smått religiös upplevelse =o) Nån som vet om man kan rapa och fisa med Tommy? Man kunde ju det med gubben i de första gta-spelen (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke89 Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 när jag hade full gas med Ifernus ''vet hur det stavas'' så sprang en gubbe ifrån mig... han sprang cirka 3 ggr så snabbare än vad jag åkte.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 När jag skulle göra en "drive by" på ett gäng så precis när jag börjat skjuta så blev jag tagen av polisen fast jag satt kvar på motorcykeln och jag hadde inga stjärnor blinkande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Jag råkade köra över staketet på en bro över vattnet och började glida på kanten, jag tryckte då enter men han gick inte ut så bilen ramlade ner i vattnet och då gick han ut så jag blev skeppsb..bilbruten: http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload3/10.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts