SAAB Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 jag va ute och lekte lite...då såg ja en taxi utan taxiskylt på taket...ja tog den förstås...ser ut som en vanlig bil... sen en gång när ja va i ett p hus högt upp...och hade snuten efter mig...då vart ja aresterad utan att nån snut va där...har nån annan vart me om liknande saker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 jag va ute och lekte lite...då såg ja en taxi utan taxiskylt på taket...ja tog den förstås...ser ut som en vanlig bil... sen en gång när ja va i ett p hus högt upp...och hade snuten efter mig...då vart ja aresterad utan att nån snut va där...har nån annan vart me om liknande saker? Jag blev tagen av poliserna fast att jag satt i bilen och körde. Jag körde sakta men de brukar ju dra ut en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 Nej dom drar inte ut en jämt. Dom bara drar upp dörren och så e man busted. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 Nej dom drar inte ut en jämt. Dom bara drar upp dörren och så e man busted. Men han polisen öppnade inte dörren man såg från sidan och det såg ut som att tommy bara satt och körde helt vanligt fast det stod busted och så hamnade jag på polisstationen. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 en gång när jag flög helikoptern så krockade jag i polis helikoptern och jag blev busted Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Jag körde förut runt i Haiternas område. Gjorde en snygg köring som förtjänades att se i repris. I reprisen såg jag att jag att under en sladd hade en fotgängare blivit träffad av bilens bakre parti, men det mystiska är, att fotgängaren i fråga, flyger mot skärmen, sväller upp som en ballong, på mindre än en halv sekund, sen försvann den ur min syn. Kollade flera gånger, men samma sak hände. En annan sak var när jag köpte sunshine autos. Hade parkerat bilden framför nerfarten till garagen. När jag stod och snackade med den förre ägaren, kommer en anann bil, kör rakt igenom min, och ner i garaget. Och när min pappa körde ett uppdrag för Ken Rosenberg (ni vet när man ska hämta kostymen innan uppdragets början) misslyckades han första gången. Gick in till ken igen. han ber han hämta kostymen han redan bär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Jag har blivit busted en gång och hamnat utanför portarna på memorial stadium, med alla vapen och allt i behåll. Jag har även drunknat en gång och hamnat utanför memorial stadium med alla vapen i behåll Sen har jag sett Bf Injection åka omring två meter upp i luften, ingen annan bil har gjort det, men ibland åker Bf Injection uppe i luften.. Och om man har poliser efter sig och kör till spray-stället vid flygplatsen (när man kommer från flygplatsen svänger man höger mot hamnen så finns där ett spray-ställe lite längre ner på den gatan), så precis när man skall köra förbi spray-shoppen (man behöver göra en vänstersväng för att köra in i den) så flyger det en polisbil ut från taket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Jag har blivit busted en gång och hamnat utanför portarna på memorial stadium, med alla vapen och allt i behåll. Jag har även drunknat en gång och hamnat utanför memorial stadium med alla vapen i behåll Sen har jag sett Bf Injection åka omring två meter upp i luften, ingen annan bil har gjort det, men ibland åker Bf Injection uppe i luften.. Och om man har poliser efter sig och kör till spray-stället vid flygplatsen (när man kommer från flygplatsen svänger man höger mot hamnen så finns där ett spray-ställe lite längre ner på den gatan), så precis när man skall köra förbi spray-shoppen (man behöver göra en vänstersväng för att köra in i den) så flyger det en polisbil ut från taket. jag vett het är så att man ex. dör inne i stadiun så kommer man dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Jag brukar alltid ha ett screenshotprogram igång när jag spelar Vice City men det är aldrig nåt skumt som händer för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Jag brukar alltid ha ett screenshotprogram igång när jag spelar Vice City men det är aldrig nåt skumt som händer för mig. det ska du väl vara glad över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 det ska du väl vara glad över W0RD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 (redigerad) varför tar ni inte ss på det ni gjort ? Vad har ni för ssprogram? Redigerad 4 juni, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Man kan använda Printscreen. Men de är inte alltid så lätt att hinna med att ta en bild när det händer helt oväntat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 varför tar ni inte ss på det ni gjort ? Vad har ni för ssprogram? fraps eller ultimate trainer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 4 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Man kan använda Printscreen. Men de är inte alltid så lätt att hinna med att ta en bild när det händer helt oväntat. man kan ju alltid ha handen på kanppen å va beredd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 varför tar ni inte ss på det ni gjort ? Vad har ni för ssprogram? Jag kör med JPEG Clipper 3.1. Det är ett enkelt program men det gör det man vill. Det spar bilderna direkt i .jpeg format i valfri mapp. Och det är helt gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 ibland så kommer man ut ifrån stadium om man dör. det är ju antagligen för att man har vart där innan och spelet tror att man är kvar i stadium när man dör. så man komemr ut därifrån. det har hänt mig en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Jag kör med JPEG Clipper 3.1. Det är ett enkelt program men det gör det man vill. Det spar bilderna direkt i .jpeg format i valfri mapp. Och det är helt gratis. Har fixat det, men vilken knapp använder man för att ta bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 (redigerad) Har fixat det, men vilken knapp använder man för att ta bilder? Print Screen knappen, den sitter till höger om F12. Det står antagligen Print Screen eller Prt Scr på den. Redigerad 5 juni, 2003 av CptHowdy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Okej nu börjar det hända saker. Jag körde ett uppdrag för Tryckeriet. Skulle döda några maffiakillar som åkte runt på crossar. Hade tagit dem 2 första, och skulle ta itu med den sista. Och vad händer? Helt utan förvarning har jag klarat uppdraget. Blev dem överkörda av en lastbil eller? Och så sista uppdraget. Jag antar att det ska vara svårt att döda lance. Men klarar man 3 rpg:s i facet? Och SOnny då. Jag sköt han i huvudet. SPrang in i ett rum för att kolla statusen över mina vapen och så. Då avled han. 20 sek senare. Snacka om trögdödad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts