jkks_80 Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 jag i gta vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 Motorsåg och Rocket Launcher Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 Minigun helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 Nää.... MP5 är ju bra. jattebra. man kan springa med det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 Minigun för den SPYR ut bly!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 Jag gillar nog revolvern mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 Jag gillar nog revolvern mest. jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 Ingram MAC10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 Håller med delta. Så j*vla gött ljud och så kan man springa och skjuta samtidigt. Visst är minigun bra(det är nog bäst fast jag gillar MAC mer) men den e så klumpig och skjuter alldeles för långsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 minigun me 2, det är roligt att vara galen med minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 Håller med delta. Så j*vla gött ljud och så kan man springa och skjuta samtidigt. Visst är minigun bra(det är nog bäst fast jag gillar MAC mer) men den e så klumpig och skjuter alldeles för långsamt. Tycker du att minigun skjuter långsamt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 minigun är det snabbaste vapenet i vice city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 motorsågen är rätt grymt när snutarna kommer mot en, inte en chans att man blir arresterad då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Tycker du att minigun skjuter långsamt? Ja jämfört med vad en riktig minigun gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Det som e dåligt med minigun är att det tar lång tid att vända sig om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Mina bästa vapen: Tec-9 Ruger Crome shotgun MP5 M-4 spaz 12 python Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Python är cool! Najsigt ljud på den också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Minigun æger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts