Fredrico Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 (redigerad) Jag har tittat några trailers på spel på nätet som jag vill ha i mpg eller avi format, men hur ändrar man det? Dom är i formaten asx. Går det att ändra? Jag skulle vilja bränna dom så det går att se på DVD spelaren... Snälla svara! Redigerad 3 juni, 2003 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 Vad har du hittat de trailersarna? Finns det någon speciell sida för speltrailers? Jag skulle nämligen också vilja ladda ner lite trailers å bränna på skiva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 3 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 (redigerad) Vad har du hittat de trailersarna? Finns det någon speciell sida för speltrailers? Jag skulle nämligen också vilja ladda ner lite trailers å bränna på skiva! Det är Metal Gear Solid trailers som jag hittade på deras officiella hemsida Här, om du är intresserad... men det finns bara till Metal Gear Solid och ZOE2 (det ikke vad det är) Edit: kom på en sajt, men filmerna är i mov format och man får bara kolla eller ladda ner en några gånger :'( annars måste man regga sig och det kostar iaf, här är sajten Redigerad 3 juni, 2003 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 3 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 (redigerad) YES!!! Nu vet jag hur man gör... man trycker på spara mål som, sen väljer man alla filer, sen skriver man in namnet t.ex. MGS.mpg... fast det går inte att bränna direkt så man öppnar filmen i Movie Maker och sparar allt Edit: Hur får man bort ljudet från filmerna? Måste veta... Redigerad 3 juni, 2003 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Ifall du ska bränna på DvD eller VcD måste du nog förmodligen göra om filmerna till PAL, annars kommer det se helt skruvat ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 5 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Ifall du ska bränna på DvD eller VcD måste du nog förmodligen göra om filmerna till PAL, annars kommer det se helt skruvat ut. Dom blir väl skitstora då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts