cheetox Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 Jag har hört att det ska finnas 101 hidden packages. Finns det någon som vet var den sista finns någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 Jag tror inte att det finns. Jag har läst flera guider och jag har aldrig hört talas om 101 hp. Sen så borde man ju inte kunna få 100% om man inte har tagit det 101:sta paketet, och jag har fått 100% och jag har tagit 100hp. Så att det skulle finnas 101 paket är nog inte sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 (redigerad) Guiderna var väl tryckta före R* sa att det fanns 101 paket och desutom så måste man ha 100% för att hitta det 101'a paketet... Redigerad 3 juni, 2003 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 VA?, är det R* som har sagt att det ska finnas 101 paket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 Japp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 Det va som f*n, har du eller någon annan nån länk där man kan läsa mer om detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 Hidden Package #101 (Hultenius 21:39 @ 1 Feb 2003) Jag fick nyss ta del av Rockstars nya mailutskick där det bland annat står om Hidden Package #101. Detta är en tävling där man kan vinna något så exklusivt som en egen neonskylt där det står "Grand Theft Auto: Vice City". Dessutom finns det massor andra fina priser så surfa över till Rockstar och tävla nu! Till tävlingen! Edit: Man måste bo i USA för att få hem priserna, tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 Coolt. Konstigt att man inte har läst någonstans vart paketet skulle vara. Det kanske inte är någon som har hittat det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 man måste väl ladda ner nåt program från R* för att kunna hitta det eftersom att det är en tävling. annars e de ju bara säga att man har hittat det och få priser... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 jag tror inte på att de finns 101 stycken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 Alltså, ni har missuppfattat det där! "Hidden Package #101" var namnet på en tävlingen som R* hade, inget annat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 Alltså, ni har missuppfattat det där! "Hidden Package #101" var namnet på en tävlingen som R* hade, inget annat! jasså jaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 Alltså, ni har missuppfattat det där! "Hidden Package #101" var namnet på en tävlingen som R* hade, inget annat! Ok. Då var det inte så konstigt att man inte har läst vart det ska finnas någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 Nu känner jag mig lite :"> efter Hultenius reply Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 här är en bra länkhär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Det finns visst 101 packages.. gå till hotellet på ocean beach (där man sparar första gångerna), in i hotellrummet och till höger på det lilla bordet finns den.. Den är lite trasig dock.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts