skribb Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 jag hittar inte esperanto! behöver den till sunshine autos billista. på olika sidor står det vice point pch oceanbeach men den finns inte där. jag har också kollat igenom gamla topicar där det står att den finns i downtown. inte där heller. HJÄLP FORT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 men leeta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 går inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 jg hade problem förrut att hitta Blista Compact men efter nån halvtimme eller två så hitta jag den...de é bara åka runt, runt, runt tills du hittar den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 jobbbbbbbbbbbbbbbbit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 jg hade problem förrut att hitta Blista Compact men efter nån halvtimme eller två så hitta jag den...de é bara åka runt, runt, runt tills du hittar den... Det va precis lika för mig när jag skulle ha Blista Compact, jag åkte runt i över en timme innan jag hittade en. Så det kan vara j*vligt drygt ibland att hitta den bilen man letar efter, men det är bara att fortsätta leta så hittar man den efter ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MofaZa Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 För mig brukar de alltid köra förbi nån Esperanto vid Auntie poulet eller vad hon heter, norr om Sunshine auto... Jag hade problem som f*n att hitta rancher första gången jag spelade igenom spelet, sökte i nån timma utan att hitta, nu håller jag på att köra om det igen så jag tänkte vara lite smart och spara en Rancher, en virgo och en sabre i garaget bortom V-rock samtidigt som jag gjorde uppdrag för Love fist (för dom hade jag mest problem med först, alla sabre's var bara poff borta ) ... självklart så hittade jag all utom virgo just utanför sunshine auto när jag väl köpt stället men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 Tips: innan du börjar med listan så tar du och snor alla bilar och ställer dem i Sunshine Autos bilgarage, eftersom bilarna blir ovanligare när dom finns med på listan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 Ok men kan ni säva på vilken ö den finns på så är det mkt till hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 Den finns på båda öarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 när jag sökte efter bilista höll jag på i ca 4h men när jag skulle stenga av spelet märkte jag att jag hade bilista i garaget vid sunskine autos, lite onödigt sökas =)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Första gången hittade jag Esperanton direkt på vägen utanför Sunshine. Andra gången däremot tog det riktigt lång tid Ett tips: Gör vigilante eller pizza missions eller nåt medans du letar så är det större chans att olika sorters bilar kommer fram. Dessutom blir det inte så tråkigt att leta då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts