vigge Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 (redigerad) Eftersom så många startar trådar om "Huntern", så tänkte jag att vi kan samla alla frågor och liknande i en enda tråd. Hur du får huntern: Klara "Keep your friends close" Om du har tagit alla hundra "Hidden Packages" Om du klarar ett av de ovanstående så kommer det finnas en Hunter vid militärbasen nära Airport. Den står längst bort från ingången, nära den norra muren. Den finns alltså inte på helikopterplattan som många tror. Har du gjort båda alternativen så kommer det även att finnas en Hunter på helikopterplattan längst ner i söder på första ön (vid Ocean Beach). Om det är något som ni vill att jag ska lägga till, skriv i den här tråden eller Pm:a mig. Lägger till bilder senare... Senast uppdaterad; Jun 3 2003, 10:19 Redigerad 3 juni, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 Bra att du skapade en sån här tråd. Hoppas bara att alla kollar den här tråden när dom undrar om Huntern istället för att skapa en ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 jag hoppas att det här blir klistrad, så slipper vi en massa nya trådar om huntern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 Tips när man ska svänga. tryck på vänsterpilen och på 4 på numpad (samtidigt)så svänger helikoptern bättre och snabbare. samma sak för att svänga höger fast högerpil o 5:an det e mycket bättre än att bara trycka på en knapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 Jag startade en F.A.Q om massa saker bl.a hur man får hunter men det var nästan ingen som va intresserad av skriva i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 jag hoppas att det här blir klistrad, så slipper vi en massa nya trådar om huntern jo det hoppas ja me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts