Arman Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 (redigerad) Jag hade tänkt att varje månad informera er om en eller flera filmer som kommer på TV. Ni kan också diskuttera de kommande filmerna. När den sista filmen i topicen har visats kommer en ny topic med nya filmer. ¤ = Värdelös! @ = Bra! @@ = Väl bra! @@@ = Mycket bra! Titel: En prins i New York (Coming to America) Genre: Komedi Kanal: Kanal 5 Tid: 21.00 torsdag den 5 juni Sammanfattning: @@@ - Mycket rolig film med Eddie Murphy och Arsenio Hall i huvudrollerna! http://membres.lycos.fr/serpentqc/hpbimg/waterboy.jpg Titel: Waterboy Genre: Komedi Kanal: ZTV Tid: 21.45 lördag den 7 juni Sammanfattning: @@ - Rolig film med en rolig (och töntig) Adam Sandler. OBS: Sidan kan uppdateras! Redigerad 3 juni, 2003 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 Har sett båda, Waterboy typ 4 gånger, så den har jag tröttnat på, men dom e bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 Har sett båda, Waterboy typ 4 gånger, så den har jag tröttnat på, men dom e bra ganska bra... happy gilmore och billy madison är mycket bätter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 En prins i (du har missat I:et )New York är jävligt rolig och bra. Waterboy går lite väl ofta för att det ska vara kul att se den en tredje gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 En prins i (du har missat I:et )New York är jävligt rolig och bra. Waterboy går lite väl ofta för att det ska vara kul att se den en tredje gång. Ojdå! Men nu är det fixat! Ja! Jag tycker också Viasat kanalerna sänder samma filmer för ofta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts