Arman Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 Jag gillar alla gta spel för att man kan röra sig fritt GTA3 är den mest realistiska. Om inte så skulle jag gillat det lika mycket som de andra GTA spelen! arman jayleno88@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 jag gillar det bara...det är så soft.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 Vet inte, man blir bara glad när man spelar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 Det friheten som gör spelet och det är därför det har slagit egenom så stort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts