skribb Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 kan ni nått sätt att tjäna snabba pengar, jag har klarat checkpoint charlie och kaufman cabs uppdragen så jag får 5000 och 2000 varje dag från dom..... nu har jag 27000 och vill köpa sunshine autos... kan ni nått bra sätt att tjäna snabba+mycket pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 hämta pengar på dom företag du klarat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kolizz Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 kan ni nått sätt att tjäna snabba pengar, jag har klarat checkpoint charlie och kaufman cabs uppdragen så jag får 5000 och 2000 varje dag från dom..... nu har jag 27000 och vill köpa sunshine autos... kan ni nått bra sätt att tjäna snabba+mycket pengar? ja.... men det är när man har köpt sunshine autos.... man tar d dyraste rejset å skjuter sönder bilarna, varefter man tar checkpointsen i lugn och ro (bli inte arg nu du som gav mig tipset ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 men kan men jag har ju inte sunshine än får väl köra massa charlies Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 ja.... men det är när man har köpt sunshine autos.... man tar d dyraste rejset å skjuter sönder bilarna, varefter man tar checkpointsen i lugn och ro (bli inte arg nu du som gav mig tipset ) använd stridsvagnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 du får ju 5000$ med diaz hus när du har dödat diaz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 När man har ett kan man spara där om tar pengarna sparar några gånger hemtar mer sen håller man på så ett tag. Man kan göra så när man väntar på att arena updragen ska gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Jag har 12,5 mille efter hunteruppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 SHIT var får man hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Fuska eller alla hp eller storyn (klara den asså ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 man kna köra taxi uppdrag eller nåt oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 Jag har 12,5 mille efter hunteruppdrag. Jag hade 33 mille efter Hunteruppdrag *stolt* Skribb: Hunter får du vid militärbasen efter du klarat storyn eller tagit alla 100 hp. Om du har tagit både100 hp och klarat storyn får du hunter vid militärbasen och ocean wiew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
turk-kaninen Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 Vad e det för fusk till så man får huntern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 använd inga vehicle spawning cheats! de gör att din "rank" blir sämre (ca 500 för varje spawn) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 Jag hade 33 mille efter Hunteruppdrag *stolt* Skribb: Hunter får du vid militärbasen efter du klarat storyn eller tagit alla 100 hp. Om du har tagit både100 hp och klarat storyn får du hunter vid militärbasen och ocean wiew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts