Pain To ThE MaX Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 System shock..någon som spelat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Traindriver Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Jag har forfarande Doom 1 och 2 installerade på datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Jag har forfarande Doom 1 och 2 installerade på datorn. Jag har Legacy Doom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Vad räknas som retro då? Spel som är över 1,3,5,10 år gamla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Över 10 år brukar räknas som retro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Traindriver Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 (redigerad) Doom legacy? Vad är det För Doom? Redigerad 6 juni, 2003 av Traindriver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 Doom The Legacy är Doom 3 Legacy doom vet jag inte dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 Här har jag lite fina bilder från Abuse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 Mitt första spel var Donky kong till super nitendo så coolt men min kontroll är trasig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 Mitt första spel var Donky kong till super nitendo så coolt men min kontroll är trasig :'( mitt med, så jävla bra spel....uppföljarna också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 mitt med, så jävla bra spel....uppföljarna också Har alla 3 DK spelen kvar.... kanske vi ska ha en liten aktion : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Mike Tysons Punsj avt ngn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Hehe jag minns Contra spelen ... så j*vla goa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts