Scarface Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Här får ni snacka retro spel! Inga klagomål som oftast brukar hända av nån konstig anledning. Har snart varvat Super Metroid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Nå'n som vet var man kan köpa Doom nånstans? Jag frågade på Game här i Täby och dom bara garva... Retro-spel... inget slår The legend of Zelda - A link to the past. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Några spel som är riktigt bra och gamla är Monkey Island 1 och 2, fast det va ett tag sen man lirade dom nu. Lucasarts har alltid varit riktigt grymma på att göra bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Game i täby centrum har väl inga retrospel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Commander Keen ... Ett av de första spelen jag lirade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Mitt första spel: Super Mario Bros. (NES 8-Bit) Ett par gamla hårdingar till datorn är: Jazz Jackrabbit Doom Ninja Rabbit ----------------------------------------------------------------------------------------------- Hat ni några gammla diskett spel? har 1 hel påse på vinden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 wolfenstein Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Nå'n som vet var man kan köpa Doom nånstans? Jag frågade på Game här i Täby och dom bara garva... Retro-spel... inget slår The legend of Zelda - A link to the past. här finns doom ( shareware) DOOM! informerar om jag hittar fulla versionen på dosgamesarchive.com finns det gammla spel att ladda ner... en del är demo, en del fulla versionen, en del Shareware!' Tack till Deltanator... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 www.freeoldies.com e rätt bra sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Zelda spelen till 8-bit (har bara spelat Zelda och Link) Mario spelen till 8-bit Turtles spelen 8-bit More to come! Men mitt 8-bit fungerar inte som det ska :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Zelda spelen till 8-bit (har bara spelat Zelda och Link) Mario spelen till 8-bit Turtles spelen 8-bit More to come! Men mitt 8-bit fungerar inte som det ska :'( jag skaffa en ny sladd till mitt 8bit så det borde funka ska ta o leta reda på det imorron tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Doom är ju så gammalt att man får någ ladda ner det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Ojojoj, för ner yngre rådger jag er att inte gå in på sexy i listen bland retro spel . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Ojojoj, för ner yngre rådger jag er att inte gå in på sexy i listen bland retro spel . simulation sex vilken upplevelse hand-job schlop schlop hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 tjena jag laddade ner nåt mumie-spel från en hemsida RAMBO 3 men när jag klickar på det så blir skärmen helt j*v*a groggy . Vad händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the predator Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 jag minns mitt gamla tv-spel det var sega master system Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 (redigerad) De Grymmaste gamla spelet jag vet är: http://galeon.hispavista.com/ongietorri/linux/abuse.gif Zelda och Final Fantasy till Supernintendo är också grymma. Redigerad 4 juni, 2003 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 de klart bästa, gammla spelet är är hela Heros serien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 jag minns mitt gamla tv-spel det var sega master system har mitt kvar.... kanske ska ta å sparka igång de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Commander Keen ... Ett av de första spelen jag lirade.. samma här Keen jag vill veta var man kan ladda ner det jag har keen drems Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts