Wild_hawk Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 (redigerad) Ni som laddar ner warez från fildelnings program, stjäl pengar från dom som köper spelen, för det blir dyrare och dyrare för fler som laddar ner warez. Och till slut så är det inte lönsamt att tillverka program, spel, etc allt som har med warez att göra. Så sluta med fildelnings program!! ni tjänar inte på det i slutendan!!! Redigerad 2 juni, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Jag har slutat för länge sen... Fast det är väl okej att ladda hem ett spel och köpa det sen om man gillar det... Men jag har slutat ladda hem saker överhuvudtaget.(Olagliga asså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 jag tankar saker men lägger inte ut dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 (redigerad) jag tankar saker men lägger inte ut dom Spela roll? Ja allt blir dyrare. Det märker man. Förr kostade spel typ 399 och nu ca 450+(det finns billiga ändå. Och vissa som använder det säger att dom skulle köpa det om det va billigare, bs Redigerad 2 juni, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Enligt lagen är det inte olagligt att ladda ner, bara att dela ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Enligt lagen är det inte olagligt att ladda ner, bara att dela ut. stämmer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Enligt lagen är det inte olagligt att ladda ner, bara att dela ut. Enligt lagen är det olagligt att använda program man inte har licens på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Jag tankar bara musik... Spelen köper jag (Dom bra spelen, resten tankar jag hem ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Enligt lagen är det olagligt att använda program man inte har licens på. har han påstått att man får de ... MAN FÅR: Ladda ner spel, program MAN FÅR INTE: Dela ut spel, program Köra spel, program Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 nej, det har jag inte sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Tänk den fina värld då alla gick och köpte sina spel. Spelen skulle ju säkert inte kosta mer än 100-200 kr då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Tänk den fina värld då alla gick och köpte sina spel. Spelen skulle ju säkert inte kosta mer än 100-200 kr då! tror du jenkarna bryr sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 2 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Tänk den fina värld då alla gick och köpte sina spel. Spelen skulle ju säkert inte kosta mer än 100-200 kr då! W0RD!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Tänk den fina värld då alla gick och köpte sina spel. Spelen skulle ju säkert inte kosta mer än 100-200 kr då! Tänk den fina värld där alla kom överens. Vissa saker går inte att fixa, det finns alltid några dumma jävlar som pajar allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Tänk den fina värld där alla kom överens. Vissa saker går inte att fixa, det finns alltid några dumma jävlar som pajar allt. ska jag känna mig träffad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 ska jag känna mig träffad? Gör det om du vill, men det var inte dig jag menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Gör det om du vill, men det var inte dig jag menade. jag känner mig träffad för din skull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 jag känner mig träffad för din skull Öhhmmm... tack? De e en sann vän du, som ställer upp när det behövs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Jag har kaaza och det är bra, jag laddar bara låtar och några Worms spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 jag har också slutat..jag ladda ner gta3 förut men det gick inte att loada och sen så fick jag det av en kompis i finland (bränt asså) och det va alldeles för pjåkigt att installera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts