turk-kaninen Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Kan man köra bil på arenan på andra banan?? jag har hört man ska kunna det.. om man kan det hur gör man i så fall jag hittar inte in i själva arenan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 kl 20.00 öppnas enn dör vid stadion inte huvud utan en precis brevi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
turk-kaninen Skrivet 3 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 OK tack så mycke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 Det finns 3 olika "rings"; Blood Ring: Kör runt och ta checkpoints medan andra bilar fösöker stoppa en Dirt Ring: Gör stunts med en Sanchez Hot Ring: Ett race runt inuti stadion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 alltså menar ni den dära stora arenan på den andra ön ? jag har varit där vid den tiden men jag hittar ingen dörr som är öppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 alltså menar ni den dära stora arenan på den andra ön ? jag har varit där vid den tiden men jag hittar ingen dörr som är öppen de é öppet mellan 20:00 och 00:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DR_83 Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 hur ser man vad klockan är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 hur ser man vad klockan är? Om du kollar uppe i högra hörnet på skärmen så har du en klocka där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts