Henrik Skrivet 17 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2002 Måste man klara alla uppdrag på Staunton Island för att komma till Shoreside Vale eller finns det något fusk/tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 17 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2002 Nae du måste klara ALLA uppdrag på staunton för att komma vidare.När azuka eller vad hon heter, kommit till byggområdet så kommer hon efter ett par uppdrag vara död och Maria eller vad den andra heter, vara kidnappad. Då får du komma över till Shoreside och göra sista uppdraget.´(Rädda Maria) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Concorde88 Skrivet 17 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2002 Om du gör uppdraget ´döda Kenji´ så slipper du hans två (?) sista. Du behöver inte heller klara alla telefon-uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 18 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2002 Om du gör uppdraget ´döda Kenji´ så slipper du hans två (?) sista. Du behöver inte heller klara alla telefon-uppdrag. Exakt.....Inga telefon behövs och "Döda kenji" tror jag man gör oss Toa-mannen( ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Concorde88 Skrivet 18 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2002 Döda Kenji uppdraget får du hos killen på gymet, vad han nu heter. (D?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2002 Döda Kenji uppdraget får du hos killen på gymet, vad han nu heter. (D?) Donald Love Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 19 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2002 hmmm jag tycker det är synd att man måste döda kendji på ett uppdrag han var en av mina favoriter samma sak med asuka att hon kommer dö är också väldigt synd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 19 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2002 jag menade att hon kommer dö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 9 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2002 Det skrev du ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niclas.s1 Skrivet 9 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2002 det roligaste uppdraget var ju Turismo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVVo Skrivet 9 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2002 Heh... Jag klarade aldrig det uppdraget... körde alltid över för mycket människor och fick polisen efter mig... eller så krockade jag i en j*vla ambulans <_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Jag klarade aldrig det updraget heller!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Det uppdraget va ju jätte lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Först skriver du fusket: cornerslikemad tror jag!!! och sen skriver du chittychittybb!! Cornerslikemad fusket gör så du får lätt handling på bilarna och om du trycker på E så hoppar bilen!! Ta en bus och skriv in fusken och åk till den trasiga bron och nästan i slutet trycker du på E och så hoppar den över bron!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 Först skriver du fusket: cornerslikemad tror jag!!! och sen skriver du chittychittybb!! Cornerslikemad fusket gör så du får lätt handling på bilarna och om du trycker på E så hoppar bilen!! Ta en bus och skriv in fusken och åk till den trasiga bron och nästan i slutet trycker du på E och så hoppar den över bron!!! Det enda som som händer när du trycker på E är att du ser från sidan. Den hoppar över ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 du ska trycka på skift knappen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 Jag använder E! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 3 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2002 Ja men hur vet du att alla andra använder E! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2002 Det vet han inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 3 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2002 ja man måste klara alla uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts