DR_83 Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Jag tycker gängen i vice city är tråkiga och har kommit för mycket i smymundan mot hur det var i gta3...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 gängen är ju ändå bara jobbiga, så det gör väl ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Jag tycker gängen i vice city är tråkiga och har kommit för mycket i smymundan mot hur det var i gta3...? jag håller med, men jag hatar ändå alla gäng så jag bryr mig ite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Man ser ju nästan aldrig några gängmedlemmar, dom kommer bara fram när man gör rampages. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Man ser ju nästan aldrig några gängmedlemmar, dom kommer bara fram när man gör rampages. hehe, nej... man blir ju dödad av dom på andra ön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 (redigerad) Dom är ju skitdåliga. I GTA3 kunde man inte gå eller åka bil i maffians område utan att bli sprängd till månen. På VC gör dom typ inget. Har blivit dödat av gäng en gång i VC. Redigerad 2 juni, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DR_83 Skrivet 3 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 och ingen har nå coola kläder eller nåt sånt speciellt alla är bara tråkiga...cubanerna och haitherna skjuter ju iof ganska ofta på varann så det är bra ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 i haitiernas och kubaneras områden kjuter de som galningar, där är det kul att starta bråk ibland Men gängen borde har fightats mer på gatorna, det är ju bara i deras egna områden man ser dem. Det borde tex gå runt lite kubaner på första ön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts