Scotty Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 det kan hända att det finns en sån här topic... jag installerade just GTA3 men det vill inte fungera som det skall, spelet fungerar nog man kan starta nytt spel och sånt men menyn och spelet ser helt konstigt ut ,hjälp! menyn ser ut så här själva spelet ser ut så där vad skall jag göra ?? (jag har gta3 v.1.1) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 vad har du för grafikkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 2 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 vad har du för grafikkort? hehe ,du vill nog inte veta,det är en sån stor skam... "Intel® 810e Chipset Graphics Driver (DC133)" men det har nog fungerat förut med samma grafikkort, men för en tid sen så var min dator på service, 64MB ram hade "gått" sönder på nåt konstigt vis, nu har jag kvar 128 (Precis vad man behöver för att vara på de officiella rekommederade systemkravens sida...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Har du XP? Prova i så fall XP patchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 2 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Har du XP? Prova i så fall XP patchen. nää ,jag har 98 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 (redigerad) nää ,jag har 98 kolla om din dator har alla kraven...eller om den e för full... Redigerad 4 juni, 2003 av SAAB Lover Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Har du DirectX 8.1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 lonewolf 8.1 finns väl inte till xp störigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Vad snackar du om mr.link? dx8.1 följer med xp från början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Vad snackar du om mr.link? dx8.1 följer med xp från början ja, men -Scotty har inte xp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 okej ge mig hemsidan till directx 8.1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 okej ge mig hemsidan till directx 8.1 http://www.directx.com hm.. men jag vet inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 där finns ju ingen 8.1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 där finns ju ingen 8.1 läs hela min post igen... testa http://www.microsoft.com... fråga inte mig hur man hittar där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Okej hur lägger man in en bild så när jag skriver så ser du bilden ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts