suna Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 (redigerad) Nu är jag klar med min första film tja nästan klar det är en beta om ni vill ha den kan ni ju klicka Här den är 14.4MB liten... Man måste komprimera filmen också! Då blir den runt 10 gånger mindre Snart klar med min lilla film, släpper den imorgon Ungefär 70 mb tar den (tur att man har ADSL nu...) Hmmm min blev 125 gånger mindre Redigerad 2 juni, 2003 av suna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Man måste komprimera filmen också! Då blir den runt 10 gånger mindre Snart klar med min lilla film, släpper den imorgon Ungefär 70 mb tar den (tur att man har ADSL nu...) längtar!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 en liten fråga oxo.. hackar det för er oxo?? det laggar häst*** för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 3 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 1. start fraps 2. kryssa i rutan som har med video inspelning att göra 3. tryck på F9 (om du inte har bytt knapp) en liten fråga oxo.. hackar det för er oxo?? Glöm inte att ändra upplösningen i VC till 640x480x32 också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spacepig Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Man skulle kanske ha gjort en Cool film med VC eller vad säger ni du vet Textat och allt Värsta Gangster Filmen heheheehhe lol..:: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 fan va grym o göra en film om storyn typ...när man gör några uppdrag o de..typ..hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kolizz Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 fan va grym o göra en film om storyn typ...när man gör några uppdrag o de..typ..hehe ja funderade på å göra d... men d va lite trist att ja kom på d när ja hade klarat en massa uppdrag... man ska ju göra värsta långfilmen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 jag ska nog det.... när jag har klarat 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dalman Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 ingen aning faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dalman Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 (redigerad) My Webpageskulle man! Redigerad 6 juni, 2003 av dalman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Hur klipper man och så i Adobe premier? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Var laddar ni ner programmen (om ni nu gör det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Var laddar ni ner programmen (om ni nu gör det) Sök efter programen på evreka/google etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fst0202 Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 behövs det inte ganska mkt datorkraft över för att filmen inte ska hacka?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts