theavier Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Jag lyckas inte hitta några uppdrag för stripklubben, finns det några? Den drar ju inte in pengar så... det kan ju inte bara vara för privatstrippans skull man köpte klubben, eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 du ska sitta och glo på privatstrippan tills du gjort av med 600 spänn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theavier Skrivet 1 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 får man uppdrag då eller börjar klubben dra in pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 då börjar den dra in pengar... 4000$ åt gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theavier Skrivet 1 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Satan, jag hade hoppats på fler uppdrag. tackar för vägledningen ligger nu på ca 60% och hittar inga fler uppdrag. bara killfrenzies. de e dåli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Hur vet man att det är just $600 hon skall ha? Jag har gjort uppdraget så jag vet att det går såklart.. men det tog ju en jäkla tid, man blev lite less på hennes moves efter 10 minuter ju =P Satt å läste en tidning under tiden.. men det känns som om det är lite överamitiöst med $600.. Bara ventilerar lite.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 första gången man vinne att strippan skulle vara dyr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts