StellHell Skrivet 11 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2002 Vad e den värsta skadan du fått?? Jag fick idag 11/9-02, knäckt näsben o en lätt hjärnskakning... Detta kan vara en bifaktor på att jag varit så lättretad idag!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2002 Hmmm.....få se nu det värsta jag fått.....Hjärnskakning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 11 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2002 det värsta...slog ut båda framtänder på en klassfest när jag gick i fyran (tror jag)...såg ut som en vampyr efteråt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2002 det värsta...slog ut båda framtänder på en klassfest när jag gick i fyran (tror jag)...såg ut som en vampyr efteråt.... Hehe, det skulle jag vilja se!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 Brutet skenben, av en gunga *sitter just nu med gips* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 Skada i hjärtat!! Var tvungen och operera!! Och hjärnskakning!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 Jag har aldrig brutit nåt eller fått hjärnskakning, däremot fick jag ett stämjärn i fingret för tre år sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 jag har varit med om en bilkrock i tyskland... ingel allvaligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 det värsta jag har varit igenom är den tid jag väntade på att GTA3 skulle komma till PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 det värsta jag har varit igenom är den tid jag väntade på att GTA3 skulle komma till PC hahaha.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 när jag ramlade ner från en våningsäng rakt ner i en stor leksaks låda med massa saker, jag såg förjävlig ut och vägrade gå till dagis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 när jag ramlade ner från en våningsäng rakt ner i en stor leksaks låda med massa saker, jag såg förjävlig ut och vägrade gå till dagis aj j*vlar det måste ha gjort väldigt ont! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 14 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2002 Värsta jag har gjort spricka i rebenet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2002 Så kuL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 14 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2002 Hmm, jag har brytit nyckelbenet tre gånger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 14 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2002 Har fått ett dörrhnadtag under ögat det blödde en del Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2002 Jag sprang in i väggen me tutte när jag var liten så blöde jag uti h*lvete i munnen så vi gick till doktorn och samma dag på kvällen sprang jag in i väggen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 15 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2002 det låter ju inte så smart varfrö ska du springa in i väggar för?....hur gammal var du`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 15 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2002 Mitt ledband i knät gick av i en fotbollsmatch. (Ingen uppvärmning... ) Så har jag fått en stav mitt emellan ögonen, det var inte den vassa delen, men det blödde en hel del, (hela ansiktet var rött) och en rejäl bula med ett ärr som minne...fast ärret är borta nu, så nu har jag inget minne av det längre..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 15 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2002 Mitt ledband i knät gick av i en fotbollsmatch. (Ingen uppvärmning... ) Så har jag fått en stav mitt emellan ögonen, det var inte den vassa delen, men det blödde en hel del, (hela ansiktet var rött) och en rejäl bula med ett ärr som minne...fast ärret är borta nu, så nu har jag inget minne av det längre..... Påtal om knäskador. I skolan när vi hade fotbollstunering blev jag sparkad på knät, så av smällen ramlade jag och vred knät bakåt under mig, så korsbandet blev uttöjt. Blev en färd till KSS för röntgning men behövde inte operera, några långa veckor på kryckor väntade. Tänker aldrig spela fotboll igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts