bobb0 Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 hur gör man "stoopie"?? jag kan bara wheelie.. :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Man bromsar och lutar sig framåt på motorcykel/moppe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 gasa, när du kommit upp i lagom fart (så snabbt som möjligt), så lutar du dig framåt samtidigt som du bromsar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 De funkar inte för mig (kanse gör fel) jag gasar lutar mig framot o sen trycker jag på handbrake. Den ba börjar sladda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 De funkar inte för mig (kanse gör fel) jag gasar lutar mig framot o sen trycker jag på handbrake. Den ba börjar sladda. du har inte funderat på att bromsa vanligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Man ska bromsa vanligt som player sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 :"> :"> okey. bad linus bad linus. (dunka huve i bordet.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts